25 March 2009

Salam Sejahtera

Assalamualaikum WRWB dan salam sejahtera kepada kawan-kawan sekalian.

Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah kepada anda semua dan diri saya sendiri kerana setakat ini telah berjaya menempuh dan mengharungi ranjau-duri pembelajaran dan peperiksaan yang kadangkalanya amat menyeksakan. Adakalanya pula amat mudah seperti makan kacang dan ada ketikanya begitu susah seperti mahu makan durian. Hehehe serta huhuhu....

Apa-apa pun, marilah kita sama-sama rehatkan minda dengan berkongsi pengalaman dan pandangan melalui blog yang baru saja dilahirkan ini.

Selamat Maju Jaya.

6 comments:

  1. tuan umah10/4/09 19:50

    ish ish ish... chooo.. baaaa.. aaannnn

    ReplyDelete
  2. minggu lepas belajar tah ape-ape, adake suruh aku kira voltage drop pada lv system, apa barang

    ReplyDelete
  3. waktu paling seronok yang aku rasa, waktu beriadah sama-sama dengan kekawang...dapat kutuk kekawang sampai pecah perut aku..apapun itu hanya gurauan semata-mata...jangan marah...

    ReplyDelete
  4. tak berapa bulan lagi nak habis belajar....tak tahan rasanya kepala otak dah beku...

    ReplyDelete
  5. alahai... jinbara... jin dah ada bara.. buat bbq lagi lah..ambik otak letak atas bara..gerenti cair balik otak tu..

    ReplyDelete
  6. memang ada bara dah.....takut nanti tak jadi cair.. jadi rentong...haa...haa...haaa.....

    ReplyDelete